Sådan bruger du din forsikring!
Mentech er et autoriseret serviceværksted, det betyder at vi kun bruger godkendte og autoriserede dele. Dette sikrer, at din enheds garanti forbliver intakt efter reparationen. Vi specialiserer os i håndtering af forsikringssager for al slags forbrugerelektronik, uanset mærke.
Inkl. GRATIS
Panzerglas
Låne telefon
Fri-fragt
4 års serviceaftale
1
Vælg dit forsikringsselskab
2
Opret din forsikringssag
✓
Send eller aflever din enhed
Vælg dit forsikringsselskab
Opret din forsikringssag
Send eller aflever din enhed
Find dit forsikringsselskab
Find dit forsikringsselskab i rullemenuen nedenfor. Klik derefter på knappen for at starte en reparationssag.
Find din nærmeste Mentech butik eller Drop-in Spot
Du har altid en ret til, at få dine enheder repareret autoriseret igennem dit forsikringsselskab. Bliver din enhed repareret med uoriginale dele ved et ikke-autoriseret serviceværksted, forringes dens oprindelige værdi, hvilket indebærer et økonomisk tab. Kontrastvist bevarer enheden sin værdi og garanti, hvis den repareres autoriseret med originale dele. Vi anbefaler derfor altid at få elektronik repareret hos et autoriseret serviceværksted som Mentech.
Mere end 4000 glade kunder!
★★★★★
“Meget fin og hurtig/effektiv service. Blev løbende opdateret på status og medarbejderen rykkede selv Apple for at effektivisere processen. Måtte kun undvære telefonen i 2 dage, så jeg kan kun anbefale Mentech (og Sam) med 5 ud af 5 stjerner. Kommer helt sikkert igen:-)”
Anders Grejs – Kunde
★★★★★
“Helt suveræn oplevelse. Vi har før fået fikset noget hos dem, og de er superdygtige. Den her gang var det er par airpods, vi sendte ind. Vi fik meget hurtigt tilbagemelding om, der var fundet fejl på dem, og at de ville blive ombyttet på garantien. Hele vejen igennem har vi fået høflige, informative sms’er og mails med status, kan kun anbefale dem“
Signe – Kunde
★★★★★
“Meget hjælpsomt og venligt personale hos Aarhus afdelingen. Både teknikeren Phuong og dem bag skranken. Jeg fik updates undervejs i løsningen af problemet med mobilen, og det lykkedes Phuong at løse problemet. Jeg følte mig helt tryg i processen, og jeg følte mig virkelig godt behandlet.“
Christina – Kunde