Kontakt os – eller send en forespørgsel

Send os en SMS - vi svarer hurtigt!

SMS til  7171 5050
Slip for at vente i kø, send os en SMS, og vi svarer hurtigt tilbage

Glostrup

Mentech Glostrup

Hovedvejen 9, 2600 Glostrup
 70 222 999

Frederiksberg

Mentech Frederiksberg

Falkoner Alle 67, 2000 Frederiksberg
70 222 999

Aarhus

Mentech Aarhus

Banegårdspladsen 20, 8000 Aarhus C
70 222 999

Aalborg

Mentech Aalborg

Nibevej 22B, 9200 Aalborg SV
70 222 999

Odense

Mentech Odense

Rugårdsvej 8, 5000 Odense C
70 222 999

Vejle

Mentech Vejle

Dæmningen 64, 7100 Vejle
70 222 999

Business

Mentech Business

Hovedvejen 9, 2600 Glostrup
 70 666 903

Mentech er kun ét klik væk

Hos Mentech går vi meget op i service, og ønsker at vores kunder får en god kundeoplevelse. Vi hører derfor gerne fra dig, hvis du har forbedringsforslag, ris eller ros, i forbindelse med servicering af dit udstyr hos os.

Åbningstider

Mandag - fredag: 9.00 - 17.00
Lørdag - søndag: lukket
Telefontid: 13.00 - 16.00

Kontakt os

10 + 8 =

Ofte stillede spørgsmål

Skal jeg bestille tid inden indlevering?

Det er ikke nødvendigt at bestille tid. Du kan blot indlevere din sag inden for vores åbningstider i hverdagene mellem kl. 9.00 – 17.00.

Du har også mulighed for på forhånd at oprette din sag online, så indleveringen går hurtigere.

Opret sag »

Skal jeg medbringe lader, taske, CD'er eller lignende?

Nej, ikke med mindre det er relevant for selve fejlen. Vi har selv et stort lager af diverse ladere, tilbehør mv. Vi behøver derfor kun din telefon, tablet, computer, TV eller anden enhed og ikke noget tilbehør.

Opret sag »

Hvad koster det at indlevere min sag?
Som udgangspunkt skal du kun betale for fejlfindingen, medmindre din sag er dækket af en eventuel garanti.
Efter fejlen er fundet vil du modtage et uforpligtende tilbud på udbedring af denne.

Opret sag »

Hvor lang tid går der før jeg får min enhed igen?
Du vil modtage svar på fejlfindingen, samt et tilbud senest 24 timer efter vi har modtaget din enhed. Reparationer udføres ofte inden for 24 timer. Skulle det trække ud i tilfælde af, at der skal bestilles dele hjem, vil du løbende blive opdateret af teknikeren med forventet dato.

Opret sag »