Møde en servicetekniker via videochat
Mentech digital service
Digital Service er vores videoopkaldsplatform, hvor du kan foretage et spontant videoopkald direkte til vores supportafdeling. Her kan du henvende dig om hvilket som helst teknisk eller elektronisk problem. Det kan være sager som en ødelagt telefonskærm, en computer der ikke vil tænde eller et TV der er i udu. Intet er for småt eller for stort til os i Mentechs Digital Service.
Start digital service
Vi hjælper med reparationer af:
Smartphones
Tablets
Computere
TV’er
Andet elektronik
Du skal blot angive dit navn og derefter klikke på ’Start live chat’. Kort tid efter vil en Mentech servicesupporter besvare dit videoopkald.
Fortæl om din problemstilling
Ved afsluttet opkald vil du blive du viderestillet til Mentechs sagsoprettelsessiden. Deri kan du bl.a. tilføje, om du vil indlevere eller sende din sag med posten. Opret din sag her.
.
Start digital service
HVORFOR
Digital service
Med Mentechs Digitale Service kan du fordelagtigt komme i direkte og hurtig kontakt med én af vores dygtige og kompetente servicesupporters. De har én vigtig mission: At hjælpe dig. Du får ovenikøbet den visuelle fornøjelse af at se servicesupportens ansigt. Samtidigt giver Digital Service videoopkaldskonceptet dig muligheden for at vise de konkrete skader på din elektronik. På den måde kan servicesupporten hjælpe dig videre i processen for din sag.
Hold dig opdateret!
Tilmeld dig vores nyhedsbrev for at modtage de seneste nyheder, opdateringer om teknologi, konkurrence og meget mere.
Data gemt som beskrevet i vores Vilkår.
Mere end 4000 glade kunder 🙂
★★★★★
“Meget fin og hurtig/effektiv service. Blev løbende opdateret på status og medarbejderen rykkede selv Apple for at effektivisere processen. Måtte kun undvære telefonen i 2 dage, så jeg kan kun anbefale Mentech (og Sam) med 5 ud af 5 stjerner. Kommer helt sikkert igen:-)”
Anders Grejs – Kunde
★★★★★
“Helt suveræn oplevelse. Vi har før fået fikset noget hos dem, og de er superdygtige. Den her gang var det er par airpods, vi sendte ind. Vi fik meget hurtigt tilbagemelding om, der var fundet fejl på dem, og at de ville blive ombyttet på garantien. Hele vejen igennem har vi fået høflige, informative sms’er og mails med status, kan kun anbefale dem“
Signe – Kunde
★★★★★
“Meget hjælpsomt og venligt personale hos Aarhus afdelingen. Både teknikeren Phuong og dem bag skranken. Jeg fik updates undervejs i løsningen af problemet med mobilen, og det lykkedes Phuong at løse problemet. Jeg følte mig helt tryg i processen, og jeg følte mig virkelig godt behandlet.“
Christina – Kunde