At foretage mere end 100.000+ reparationer om året kræver mange kræfter. På Hovedvejen 9, 2600 Glostrup finder vi én af Mentechs værksteder. Hver dag møder vores autoriserede teknikere ind her som grønne ildsjæle – alle med den samme bæredygtige mission for øje. Lad os introducere dig for én af dem, Rasmus: Hos Mentech er vores autoriserede teknikere rygraden i vores virksomhed. De står for at reparere og fikse de mange elektroniksager, som vores kunder sender ind til os. Og det er ikke nogen nem opgave – elektronik kan være komplekst og svært at arbejde med. Men vores teknikere har et skarpt fokus på opgaverne og kunderne, og det gør den største forskel for vores kunder. En af de kerneværdier, som vores teknikere er stolte af, er klar kommunikation med kunderne. Derfor er det vigtigt for os at give vores kunder løbende opdateringer om, hvad status er på deres sag. Som Rasmus, en af vores Samsung autoriserede teknikere, siger: ”Jeg tror, at vores kunder værdsætter vores kommunikation. De skal selvfølgelig blive opdateret og vide, hvad status er på deres sag.”. Udover den klare kommunikation mellem teknikeren og kunden er det også imponerende, hvor meget elektronik hver tekniker har fikset og repareret gennem tiden. Rasmus har haft mere end 2500+ sager for Samsung på blot 3 år. Det er intet mindre end imponerende. Tænk på, hvor mange af disse elektroniksager der ellers ville have været smidt ud eller kasseret, hvis det ikke var for vores teknikere. I stedet har de fået nyt liv takket være teknikere som Rasmus. Det er en fantastisk følelse at vide, at vi kan hjælpe vores kunder med at forlænge levetiden på deres produkter. Vores teknikere er ligeledes dedikerede til deres arbejde med passion for at hjælpe vores kunder. Vi er stolte af vores teknikere, og vi ved, at vores kunder er taknemmelige for deres indsats.
Mentech og Rejoose indgår stort strategisk samarbejde
Vi er glade for at kunne annoncere, at vi har indgået et nyt strategisk partnerskab med Rejoose. Dette samarbejde er...