AUTORISERET & BÆREDYGTIGT SERVICEVÆRKSTED
Reparationer og Service
- Mentech er et autoriseret og bæredygtigt værksted og vi anvender kun originale eller de højeste kvalitetsdele.
- Er produktet dækket af garantien er reparationen omkostningsfri
- Vi reparerer alle former for elektronik
- Mentech stiller 2 års garanti på alle reparationer
- SMS support service (forventet svartid inden 2 timer)
Opret din sag, og kom godt igang
Vi ved, hvor vigtigt det er for dig at få dine enheder repareret til den rigtige pris. Derfor er vores Prismatch en del af vores engagement i at levere førsteklasses service og ærlige priser til vores kunder. Vi garanterer, at du altid får den bedste pris på markedet hos os.
Reparation af S10+ (SM-G975F)
Hos Mentech er vi Samsung autoriseret. Dette betyder at vi er et godkendt service center af Samsung til at servicere deres produkter inden- og udenfor garanti Vi har et tæt samarbejde med Samsung, hvor vi arbejder efter deres standarder, bruger originale dele og efter reparation, vil din telefon leve op til Samsungs krav. Det betyder også at efter reparation, vil du igen have fuld garanti på din telefon, såfremt den er indenfor garanti perioden. Du kan derfor trygt aflevere din Samsung telefon til reparation hos os, ligegyldigt om det er en smadret skærm, et dødt batteri eller fordi du ønsker at benytte dig af din garanti.
S10+ (SM-G975F) Reparation
Service | Pris |
---|---|
Samsung Garanti Reparation | 0.00 |
Håndteringsgebyr (inkl. Fejlfinding) - Smartphone | 149.00 |
S10+ (G975) - Batteriskift | 899.00 |
S10+ (G975) - Bagcoverskift | 999.00 |
S10+ (G975) - Skærmskift | 2699.00 |
Mere end 4000 glade kunder!
★★★★★
"Meget fin og hurtig/effektiv service. Blev løbende opdateret på status og medarbejderen rykkede selv Apple for at effektivisere processen. Måtte kun undvære telefonen i 2 dage, så jeg kan kun anbefale Mentech (og Sam) med 5 ud af 5 stjerner. Kommer helt sikkert igen:-)"
Anders Grejs - Kunde
★★★★★
"Helt suveræn oplevelse. Vi har før fået fikset noget hos dem, og de er superdygtige. Den her gang var det er par airpods, vi sendte ind. Vi fik meget hurtigt tilbagemelding om, der var fundet fejl på dem, og at de ville blive ombyttet på garantien. Hele vejen igennem har vi fået høflige, informative sms'er og mails med status, kan kun anbefale dem"
Signe - Kunde
★★★★★
"Meget hjælpsomt og venligt personale hos Aarhus afdelingen. Både teknikeren Phuong og dem bag skranken. Jeg fik updates undervejs i løsningen af problemet med mobilen, og det lykkedes Phuong at løse problemet. Jeg følte mig helt tryg i processen, og jeg følte mig virkelig godt behandlet."
Christina - Kunde