AUTORISERET & BÆREDYGTIGT SERVICEVÆRKSTED

Reparationer og Service

  • Mentech er et autoriseret og bæredygtigt værksted og vi anvender kun originale eller de højeste kvalitetsdele.
  • Er produktet dækket af garantien er reparationen omkostningsfri
  • Vi reparerer alle former for elektronik
  • Mentech stiller 2 års garanti på alle reparationer
  • SMS support service (forventet svartid inden 2 timer)

Opret din sag, og kom godt igang

Vi ved, hvor vigtigt det er for dig at få dine enheder repareret til den rigtige pris. Derfor er vores Prismatch en del af vores engagement i at levere førsteklasses service og ærlige priser til vores kunder. Vi garanterer, at du altid får den bedste pris på markedet hos os.

Reparation af Tab A7 4G (SM-T505N)


Tab A7 4G (SM-T505N) Reparation

Service Pris
Samsung Garanti Reparation 0.00
Håndteringsgebyr (inkl. Fejlfinding) - Tablet 99.00
Tab A7 (T505/500) - Batteriskift 1399.00
Tab A7 (T505/500) - Bagcoverskift 1499.00
Tab A7 (T505/500) - Skærmskift 1599.00
Alle priser er vejledende, og de kan variere afhængigt af model. Hvis du ikke kan finde prisen på din ønskede service, så bedes du kontakte os. Du vil efter fejlfinding modtage et uforpligtigende tilbud på udbedring af fejlen.

Mere end 4000 glade kunder!

★★★★★

"Meget fin og hurtig/effektiv service. Blev løbende opdateret på status og medarbejderen rykkede selv Apple for at effektivisere processen. Måtte kun undvære telefonen i 2 dage, så jeg kan kun anbefale Mentech (og Sam) med 5 ud af 5 stjerner. Kommer helt sikkert igen:-)"

Anders Grejs  -  Kunde

★★★★★

"Helt suveræn oplevelse. Vi har før fået fikset noget hos dem, og de er superdygtige. Den her gang var det er par airpods, vi sendte ind. Vi fik meget hurtigt tilbagemelding om, der var fundet fejl på dem, og at de ville blive ombyttet på garantien. Hele vejen igennem har vi fået høflige, informative sms'er og mails med status, kan kun anbefale dem"

Signe  -  Kunde

★★★★★

"Meget hjælpsomt og venligt personale hos Aarhus afdelingen. Både teknikeren Phuong og dem bag skranken. Jeg fik updates undervejs i løsningen af problemet med mobilen, og det lykkedes Phuong at løse problemet. Jeg følte mig helt tryg i processen, og jeg følte mig virkelig godt behandlet."

Christina -  Kunde

OPRET SAG