Få dækket skaden på din elektronik fra  0,- kroner

Hos Mentech kigger vi på al slags elektronik, og uanset hvad du har af indbos- eller elektronikforsikring, skal du blot at bringe din sag til Mentech. Vi håndterer alt i processen.

Hvis du har en ødelagt telefonskærm, en bærbar med vandskade eller en tablet, der er gået i stykker, kan Mentech undersøge det nærmere. Takket være vores mange samarbejdsaftaler med flere forsikringsselskaber kan vi garantere, at du får en top-service fra os – uden at det koster dig en formue.

Vi samarbejder med stort set alle forsikringsselskaber som Alm. Brand, Alka Forsikring A/S, GF-forsikring.

1.

Aflever eller send ind

  • Aflever din beskadigede elektronik på et Mentech værksted eller send den med posten.
.2

!Vi klarer det for dig

  • Mentech håndterer sagen og kommunikerer med dit forsikringsselskab.i
3.

Afklaring

  • Når vi modtager grønt lys fra dit forsikringsselskab, så starter vi reparationen.

Vi tager os af dig!

Når du afleverer din sag til Mentech, skal du ikke foretage dig andet. Mentech tager sig af sagen og kommunikationen med dit forsikringsselskab.

Du vil udelukkende være i kontakt med din tekniker, der er tilknyttet din sag, gennem hele forløbet.

Hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om noget, er du velkommen til at kontakte os.

Mere end 4000 glade kunder!

★★★★★

“Meget fin og hurtig/effektiv service. Blev løbende opdateret på status og medarbejderen rykkede selv Apple for at effektivisere processen. Måtte kun undvære telefonen i 2 dage, så jeg kan kun anbefale Mentech (og Sam) med 5 ud af 5 stjerner. Kommer helt sikkert igen:-)”

Anders Grejs  –  Kunde

★★★★★

Helt suveræn oplevelse. Vi har før fået fikset noget hos dem, og de er superdygtige. Den her gang var det er par airpods, vi sendte ind. Vi fik meget hurtigt tilbagemelding om, der var fundet fejl på dem, og at de ville blive ombyttet på garantien. Hele vejen igennem har vi fået høflige, informative sms’er og mails med status, kan kun anbefale dem

Signe  –  Kunde

★★★★★

Meget hjælpsomt og venligt personale hos Aarhus afdelingen. Både teknikeren Phuong og dem bag skranken. Jeg fik updates undervejs i løsningen af problemet med mobilen, og det lykkedes Phuong at løse problemet. Jeg følte mig helt tryg i processen, og jeg følte mig virkelig godt behandlet.

Christina –  Kunde