ONSITE RESCUE BAG
Nem reparationsløsning hos Mentech
Hos Mentech gør vi din telefonreparation nem og bekymringsfri med vores Onsite Rescue Bag, så du altid er forbundet, mens vi reparerer din enhed!
• En lånetelefon,
• En sikker boks,
• Og en forudbetalt fragtlabel.
Alt er klar til en smidig og enkel proces!
1.
Overfør data til din lånetelefon
- Foran dig er der en lånetelefon med alt, hvad du behøver for at overføre dine data og dit SIM-kort. Du har 2 dage til at fuldføre overførslen
.2
Pak og send din beskadigede enhed
- Pak din beskadigede enhed i den samme kasse og vedhæft den forudbetalte fraglabel
3.
Vi reparerer og returnerer din enhed
- Når vi modtager din telefon, vil vores eksperter reparere den og returnere den til dig
.4
Returner lånetelefonen
- Efter at have overført dine data og SIM tilbage til din reparerede telefon, pakker du bare lånetelefonen i den samme kasse og returnerer den med den vedlagte
fraglabel
eller
Vi tager os af dig!
Klik på knappen nedenfor for at lære, hvordan du fjerner dit Apple ID fra din enhed, før du sender den ind til reparation. Hvis du har brug for hjælp, kan du skrive til erhverv@mentech.dk eller ringe til hotline på 70 666 903.
Mere end 4000 glade kunder!
★★★★★
“Meget fin og hurtig/effektiv service. Blev løbende opdateret på status og medarbejderen rykkede selv Apple for at effektivisere processen. Måtte kun undvære telefonen i 2 dage, så jeg kan kun anbefale Mentech (og Sam) med 5 ud af 5 stjerner. Kommer helt sikkert igen:-)”
Anders Grejs – Kunde
★★★★★
“Helt suveræn oplevelse. Vi har før fået fikset noget hos dem, og de er superdygtige. Den her gang var det er par airpods, vi sendte ind. Vi fik meget hurtigt tilbagemelding om, der var fundet fejl på dem, og at de ville blive ombyttet på garantien. Hele vejen igennem har vi fået høflige, informative sms’er og mails med status, kan kun anbefale dem“
Signe – Kunde
★★★★★
“Meget hjælpsomt og venligt personale hos Aarhus afdelingen. Både teknikeren Phuong og dem bag skranken. Jeg fik updates undervejs i løsningen af problemet med mobilen, og det lykkedes Phuong at løse problemet. Jeg følte mig helt tryg i processen, og jeg følte mig virkelig godt behandlet.“
Christina – Kunde